Argovy první agility závody

09.05.2011 13:52

Dne 1.5. se celá naše smečka vydala do Opatovic nad Labem, kde se konaly neoficiální agility závody. Pro Arga to byly první závody, tak jsem byla moc zvědavá, jak to zvládneme.

Nejprve se na trať vydali pokročilí, kteří začalai jumpingem. Takže jsme s Argem měli dost času na psychickou přípravu. Jelikož začali již zmiňovaní pokročilí, tak se z naší smečky vydal na trať jako první Mikeš v kategorii P-XS. Jumping zvládl na výbornou a s čistým během skončil na druhém místě, když byl jen o 0,3 sec horší než první pejsek. Když doběhli všichni pokorčilí, tak se parkur přestavěl na jumping začátečníků. Osobně jsem měla největší obavy ze slalomu, kde jsme samozřejmě sebrali jednu chybičku. Těsně před cílem jsme pak ještě nasbírali dvě chybičky na skočce za tunelem, když ji nejprve Argo minul a pak ji skočil zpět. No jo, ještě musíme hodně pilovat vysílačky. Jinak jsme běželi moc hezky a umístili jsme se se třemi hcybami na 9. místě (ze 14 týmů).

Pak byl parku přestavěn na agility pokročilí. Na svoud ruhou trať se vydal Mikeš. Tentokrát se mu vedlo ještě lépe a v agility nenašel přemožitele a agility bezpečně vyhrál s čistým během. 

Jako poslední se běželo agility začátečníci. Druhý běh jsme dokončili jen s jednou jedinou chybičkou, když jsem nějak v půli trati nemohla popadnout dech a nestihla jsem včas Arga poslat do tunelu. Ale vše jsme napravili a zbytek parkuru jsme překonali bezchybně. Umístili jsme se na krásném 5. místě. 

Myslím, že tyto závody se nám moc povedly. Jak já tak i Martin můžeme být spokojeni s výkony našich hafanů. Já a Argo máme před sebou samozřejmě ještě nesmírně dlouhou cestu. Zato Mikeš je již hotový závodník a na jeho projevu na trati je vidět nesmírná chuť do běhání.

Nyní se již budeme těšit na domácí závody Ještědský Psola cup, který se koná 28.5. a kde se z naší smečky představí mezi závodníky jen Argo.

—————

Zpět