Psola - Vánoční závod

05.12.2011 14:01

V neděli 4.12. se naše smečka zúčastnila vánočního závodu na našem cvičáku. Zúčastnili se všichni čtyři naši pesani. 

Argoušek byl přihlášen do tunelového běhu a do agility L. Bohužel závody se nám příliš nepovedly. Tunelový běh zvládl na výbornou, ale bohužel panička nějak omylem (no asi ne omylem, jsem blbá od přírody) přehlídla cílovou skočku a než jsme se vrátili do cíle, tak nám utekla nějaká ta vteřina. Z 18 pejsků jsme skončili na 6. místě. Agility dopadlo ještě o poznání hůř - jumping jsme sice zvládli s jednou chybou a jedním odmítnutím celkem dobře, ale v agility se nám již dařilo mnohem hůř. Absolutně jsme nezvládli rozlišovačku tunel - kladina, kde jsme strávili mnoho času. Nakonec v součtu běhů nám to vydalo na 10. místo z 11 závodících psů v kategorii L.

Miko a Tramp si zazávodili s Martinem v kategorii agility S. Trampovi se díky pochybení páníčka nepovedlo agility, ale jumping předvedli skvělý. Jejich výkon jim vynesl 3. místo. Miko zaběhl agility i jumping čistě a umístil se na 1. místě.

Posledním naším startujícím byl Bruník, kterého jsem zkusila přihlásit do kategorie tunýlky S. Chtěla jsem zjistit, jak bude fungovat po tolika měsících mezi ostatními psy, obzvláště v hale, kde je pro něj tolik zajímavých, neznámých pachů. Říkala jsem si, že by tunelový běh měl zvládnout. No a běh se mu opravdu podařil, porazil všechny své soupeře a odnesl si pohárek za první místo. To jsem měla skuečně obrovskou radost. Hlavně jsem měla radost, že nikde nečmuchal, soustředil se na běh a především běžel na své poměry RYCHLE!!!

Takže kromě toho pokaženého tunelového běhu s Argouškem jsme byli doma se závody moc spokojeni.

Děkujeme Martině a Standovi za skvělé závody a za krásné pohárky.

—————

Zpět