Semimář Hry pro lepší přivolání, drive a sebekontrolu s Pavlou Klučkovou

22.12.2012 21:19

V říjnu tohoto roku jsem se s Brunem zúčastnila v Choustníkově Hradišti semináře Her pro lepší řivolání, drive a sebekontrolu, který pořádala Hanka Bohmová. Ačkoliv jsem zpočátku váhala, jestli bude pozitivní motivace pro Bruna to pravé, tak muísm říci, že jsem nakonec nadšená, že jsem se semináře zúčastnila a vzala Bruníka s sebou. 

Jelikož jsem se účastnila semináře pro úplné začátečníky, tak jsem se dověděla plno nových poznatků (spoustu her, které se se psy dají hrát). Především jsem se seznámila s metodami pozitivní motivace, které jsem se od toho dne rozhodla začít na Brunovi praktikovat. Bruník se na semináři neprojevil úplně marně, takže jsme s hrami, které jsme se na semináři naučili, doma pokračovali.

Ačkoliv jsem tomu původně nevěřila, od té doby se nám značně zlepšil s Brunem vztah a hlavně přivolání venku v rušném prostředí.

Dokonce jsme na konci listopadu vyrazili opět za Pavlou. Tentokrát k ní do Prahy na dvouhodinovku pozitivní motivace. Pevně doufám, že se k Pavle dostaneme častěji. Také plánuji ještě další semináře pozitivní motivace (nejbližší nás čeká 26.1.2013 v Liberci s katkou Lerlovou).

—————

Zpět