Tramp - ZOP

13.08.2011 19:08

Dne 13.8. se v Novém Městě pod Smrkem konaly zkoušky dle KJ Brno. Původně jsem k těmto zkouškám měla nastoupit s Brunem - připravovali jsme se na ně celý rok, jelikož jsem loni v tomto termínu zkoušky ZPU 1 odmítla  tím, že Bruno ještě není úplně připraven. Bohužel Brunův zdravotní stav mě donutil, abych na tyto zkoušky s Brunem zapomněla a tak jsem se chtěla vrhnout na zkoušky ZPU 1 s Argem. Ovšem starosti doma a starosti s Brunem mi zabraly dost času a tudíž jsem neměla čas připravovat se s Argem na stopy. Nakonec padlo rozhodnutí, že zkusím složit zkoušku ZOP s Trampem.

Takže jsme se v sobotu 13.8. vydali do Nového Města pod Smrkem, kde jako rozhodčí posuzoval pan Rudolf Baudyš. Ke zkoušce ZOP nastoupilo 7 účastníků. Všichni jsme zkoušku úspěšně složili. Společně s námi složilo ještě 11 lidí zkoušku ZPU 1. Všem účastníkům zkoušek gratulujeme.

A jak jsme konkrétně my doopadli? Následovně: 

Přivolání                                     10 bodů

Ovladatelnost na vodítku           10 bodů

Ovladatelnost bez vodítka           9 bodů

Sedni-lehni-vstaň                         9 bodů

Odložení                                     10 bodů

Ovladatelnost ve skupině           10 bodů

Sedni-lehni-vstaň ve skupině     10 bodů

Oldožení ve skupině                   10 bodů

Chůze po nepříjmeném terénu   10 bodů

Přenesení psa                             10 bodů 

BODY CELEKEM                         98 BODŮ

ZNÁMKA                                      VÝBORNĚ                

—————

Zpět